###
Misją pozycjonowania jak również innych działań marketingowych jest dotarcie z swoją ofertą do nowych nabywców. A zatem czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak w jaki sposób przykładowo. reklama telewizyjna czy też radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie ma szereg zalet a dotarcie do nowych klientów to tylko jedna z nich. Niemniej jednak jak możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych klientów. Rozwiązania są dwa.
Pozycjonowanie własnej strony internetowej. No jest prawdopodobnie to w znaczącej liczbie przypadków wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już całkowicie spora rzesza dużych a dosłownie niewielkich firm. Dla nieznacznych firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie powinniśmy narażać się na wielką dziurę w budżecie.
Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o mojej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie zapewnia nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy też skorzysta z naszej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR pozwala niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. W jaki sposób to dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia zatem znaleźć opinie w sieci na dany zagadnienie. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zagwarantuje nam przychylność klienta. Mamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.