###
Pozycjonowanie stron www – prawdopodobnie właściwie każdy użytkownik globalnej sieci zetknął się już z tym pojęciem. Dodatkowo, wielu osobom wydaje się, że jest to dziedzina, którą można zajmować się zawodowo w praktyce bez żadnego doświadczenia. Ponieważ pozycjonowanie stron internetowych polega głównie na zdobywaniu linków, zatem coraz popularniejsza staje się opinia, iż pozycjonowanie nie jest niczym nieprostym, wystarczy tylko siedzieć przed komputerem i spamować, gdzie się da. A to potrafi przecież właściwie każdy…
Tymczasem pozycjonowanie stron internetowych jest dziedziną, w której sukces odnoszą rzeczywiście nieliczni. Chłopcy i dziewczęta niedoświadczone, polegające na opiniach innych oraz dodatkowo na informacjach dostępnych bezpłatnie w Internecie, najczęściej swoimi nieudolnymi staraniami doprowadzają do tego, iż dana witryna zalicza tzw. filtr lub ban w Google. Gdy należy w przyszłości wydostać witrynę z filtra albo bana, pozycjoner amator w większości wycofuje się, nie mając pojęcia, co dalej robić. Tak więc poleganie na niedoświadczonym pozycjonerze lub własnoręczne pozycjonowanie ma możliwość okazać się zupełnie nieopłacalne.
żeby ustrzec się przykrych konsekwencji związanych z nieumiejętnymi działaniami takich osób, warto skorzystać z usług kogoś polecanego przez znajomych, którzy mieli już okazję sprawdzić umiejętności danego pozycjonera. Najlepszym wyjściem jest jednakże zapoznanie się z ofertą firmy, dla której pozycjonowanie stron internetowych to główna dziedzina działalności. Można wtedy posiadać stuprocentową zapewnienie, że poczynione starania nie pójdą na marne, lecz przyczynią się do wzrostu obrotów majątkowych.
Mało osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem wykonać coś co będzie współgrało ze sobą idealnie. Zwiększając ponadto sprzedaż naszego produktu. Jednak jak to zrobić?
W jaki sposób wiemy Public Relations w ogromnym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z możliwości dotarcie do klienta z produktem. Bądź też drugim misją takiej notki jest kreowanie marki w oczach potencjalnych kupujących. Jedynym co trzeba zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto obsługiwać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się omal w sposób automatyczny. Drugą wielką zaletą takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do mojej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo przecież nie powinno dziwić, że w artykule o katalogu usług/produktów danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.
Jak więc zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym wręcz, że trzeba to robić dla genialna firmy. Natomiast dlaczego firmy nie korzystają z takiej możliwości. Wydaje mi się, że nie posiadają odpowiednich kompetencji żeby ten potencjał wykorzystać.
Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.